Gulf superfleet supreme 15w40 4l

Gulf superfleet supreme 15w40 20L

Indeks: 1540 20L
Stan: Nowy
Ilość: 1
402,00 zł

Ostatnie sztuki w magazynie

Gulf superfleet supreme 15w40 - olej silnikowy do wysokoobciążonych silników Diesla także tych wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR)


Czytaj więcej

Zastosowanie:

  • Gulf Superfleet Supreme 15W-40 jest olejem do wysokoobciążonych, nowoczesnych, niskoemisyjnych silników Diesla wyposażonych w układ recyrkulacji EGR i spełniających normy emisji spalin US 2004 wprowadzone w 2002.
  • Nadaje się również do pojazdów spełniających wymagania normy emisji spalin Euro IV, które nie wymagają stosowania olejów o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) (pojazdów z silnikami bez filtra cząstek stałych) oraz do pojazdów spełniających wymagania normy Euro III i wcześniejszych norm emisji spalin.
  • Polecany również do wysokoobciążonych silników Diesla stosowanych w górnictwie, budownictwie, rolnictwie i innych zastosowaniach innych niż drogowe.
  • Superfleet Supreme 15W-40 może być także stosowany w silnikach wyposażonych w SCR - system redukcji NOx.
  • Olej ten może być stosowany w silnikach Diesla produkcji europejskiej, amerykańskiej i japońskiej.

Zalety:

  • Zapewnia wyjątkową ochronę i zwiększoną trwałość silników Diesla pracujących na paliwach o niskiej lub wysokiej zawartości siarki.
  • W składzie zawiera mieszankę wyselekcjonowanych baz olejowych i zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających nowej generacji.
  • Posiada doskonałą stabilność termiczno-utleniającą, która ogranicza gromadzenie się osadów i zapobiega gęstnieniu.
  • Wysoka odporność oleju na ścinanie zapewnia kontrolę tarcia wewnętrznego w podwyższonych temperaturach i ogranicza zużycie i starzenie się oleju.
  • Pierwszorzędna ochrona przed zużyciem na skutek korozji pomaga utrzymywać odpowiednią trwałość silnika.
  • Doskonała zdolność do zachowania rezerwy alkalicznej (całkowitej liczby zasadowej TBN) pomaga przeciwdziałać szkodliwym wpływom korozyjnych gazów spalinowych i wydłuża okres trwałości oleju.

Posiada aprobaty

  • API CI-4/SL,
  • Cummins CES 20076, 20077, 20078,
  • MB-Approval 228.3;
  • Volvo VDS-3;
  • Mack EO-N;
  • Renault RLD-2;
  • MAN M 3275;
  • MTU Oil Category 2

Spełnia normy:

  • API CI-4;
  • ACEA E7;
  • Global DHD-1,
  • API CH-4, CG-4, CF-4, SL,
  • Cummins CES 20071, 20072, 20076 ;
  • Deutz DQC III,
  • Mack EO-M Plus ;
  • Cummins CES 20077, 20078 ;
  • Cat ECF-1a

Dane techniczne:

Właściwość Metoda testu Wartość
SAE  J300 15w-40
Gęstość @ 15°C, kg/m3 ASTM D4052 890
Lepkość kinematyczna @ 40°C ASTM D445 -
Lepkość kinematyczna @ 100°C ASTM D445 14.5
Lepkość CCS @ -30°C ASTM D5293 -
Indeks lepkości ASTM D2270 140
Punkt Zapłonu (COC) ASTM D92 230°C
Punkt Płynięcia, °C ASTM D97 -27°C
TBN, mgKOH/g ASTM D2896 11
Popiół siarczanowy, wt% ASTM D874 1.45

Opis

Klasa lepkości
15W-40
pojemność
20
Klasyfikacja ACEA
E7

Opinie