Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Opcje wyboru
Ładowanie...
MILLERMATIC ATF 8 SP 1L Olej przekładniowy Najwyższej jakości syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów. Zastosowanie:8-biegowe automatyczne skrzynie biegów głównie produkcji ZF. BMW 83 222 152 426, VW G 060162, ZF Lifeguard 8. Inne urządzenia wymagające oleju o takiej specyfikacji
Wysokiej jakości, syntetyczny olej przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów i układów wspomagania kierownicy. Wydłuża żywotność przekładni i ogranicza powstawanie osadów.
VALVOLINE LIGHT&HEAVY DUTY ATF/CVT 5L Uniwersalny, syntetyczny olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów (ATF) i wariatorów (CVT). Opracowany na bazie starannie dobranych olejów bazowych oraz specjalnych dodatków.
BIZOL Technology ATF DCT DSG 20L (27832) BIZOL Technology ATF DCT - wysokiej jakości olej do skrzyń biegów wyposażonych w technologię dwusprzęgłową, takich jak: DSG (grupa VAG), Powershift (Ford, Volvo, Chrysler) itp.
Wysokowydajny płyn opracowany specjalnie dla najnowszej generacji automatycznych skrzyń biegów z przekładnią bezstopniową. Specjalnie wyselekcjonowane dodatki chronią przed powstawaniem piany, co jest niezwykle ważne w przypadku skrzyń CVT. Płyn idealnie sprawuje się m.in w skrzyniach biegów Autotronic klas A i B Mercedes-Benz i Audi Mutlitronic.
Liqui Moly TOP TEC MTF 5100 75W (20842) - olej do stosowania w szerokiej gamie skrzyń ręcznych, zapewniający wysoki komfort pracy przy zmianie biegów we wszystkich warunkach.
RAVENOL ATF T-WS Lifetime - płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) produkowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, oraz PAO (polialfaolefiny) do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi. Specjalna formuła powoduje podwojenie żywotności w stosunku z porównywalnymi olejami. Spełnia wymogi najnowszych...
Gulf atf dx II (dexron II) - olej do przekładni automatycznych starszej generacji gdzie wymagana jest specyfikacja Dexron II D. Olej ten posiada ulepszone właściwości smarne, dużą odporność na utlenianie oraz jest kompatybilny z większością uszczelek.
Gulf atf dx II (dexron II) - olej do przekładni automatycznych starszej generacji gdzie wymagana jest specyfikacja Dexron II D. Olej ten posiada ulepszone właściwości smarne, dużą odporność na utlenianie oraz jest kompatybilny z większością uszczelek.
Fuchs ATF 4134 1L to najwyższej jakości olej przekładniowy typu ATF, opracowany specjalnie aby zoptymalizować zmianę przełożeń w przekładniach automatycznych marki Mercedes – Benz. Kolor czerwony
Ravenol MTF-3 75W - w pełni syntetyczny olej przekładniowy do manualnych skrzyń biegów produkowany z syntetycznych baz z pakietem specjalnych dodatków wzmacniających właściwości oleju. Przewyższa wymagania wielu producentów przekładni w tej klasie oleju.
Castrol Syntrans Transaxle 75w90 jest syntetycznym olejem przekładniowy do stosowania w manualnych skrzyniach biegów zespolonych z przekładnią główną. Do stosowania w mechanizmach wymagających oleju zgodnego z API GL-4 lub API GL-4+
Gulf atf type A - olej przekładniowy specjalnie opracowany do przekładni automatycznych produkcji General Motors gdzie wymagany jest płyn spełniający specyfikacje GM TYPE A SUFFIX A.
Gulf ATF Type F - olej przekładniowy specjalnie opracowany do automatycznych przekładni starszego typu montowanych w samochodach Ford oraz Lincoln gdzie wymagana jest norma
Gulf Gear MP 85W140 jest olejem przekładniowym do ręcznych skrzyń biegów oraz przekładni głównych stosowanych w samochodach ciężarowych oraz samochodów osobowych.
Gulf multi-vehicle cvt fluid - uniwersalny płyn do przekładni typu CVT produkowany z dodatków wysokiej jakości do stosowania w większości pojazdów produkcji japońskiej, europejskiej, amerykańskiej.
Gulf atf dx III H zaawansowany płyn do przekładni automatycznych spełniający wymagania przekładni General Motors Dexron IIIh oraz Forda Mercon.
Gulf gear mp 80w90 olej przekładniowy produkowany z wysokiej jakości baz olejowych do skrzyń biegów, przekładni osiowych oraz głównych.
Moje Auto Professional Płyn do Układu Wspomagania z uszczelniaczem do usuwania nieszczelności spowodowanych przez nieszczelne uszczelki.
Ravenol ATC TF-0870 transfer fluid w pełni syntetyczny środek smarny na bazie (polialfaolefin) do stosowania w aktywnych przekładniach. Zapewnia idealna pracę przekładni nawet w warunkach najwyższego obciążenia.
STP power steering fluid - płyn do hydraulicznego układu wspomagania kierowniczego, chroni układ przed zużyciem.
Moje Auto Professional Płyn do Układu Wspomagania na bazie mineralnej do układów ze specyfikacja Dexron IID
STP power steering fluid - płyn do hydraulicznego układu wspomagania kierowniczego, chroni układ przed zużyciem.
Moje Auto Professional Płyn do Układu Wspomagania na bazie mineralnej do układów ze specyfikacja Dexron IID
Mopar manual transaxle lubricant (04874465) płyn przekładniowy do specjalnie opracowany do skrzyń NV-350.
Mopar (68049954AA) olej do reduktorów BorgWarner 44-40 stosowanych w Charger 300.
Mopar MS-9224 - płyn do manualnych skrzyń biegów NSG 370 oraz NV 3500
Mopar SP-IV M (68171866AB) płyn do automatycznych skrzyń specjalnie opracowany do 6 biegowych skrzyń Powetech.
Mopar transfer case lubricant 68001758AB - wysokiej jakości olej do reduktorów NV146.
Mopar transfer case lubricant NV246 - olej do reduktorów NV246 stosowanych w wybranych modelach Dodge, Jeep, Chrysler, RAM.
Mopar Gear & Axle lubricant 80W90 mineralny olej do przekładni hipoidalnych oraz mostów. Kod produktu 68218041AA.
Mopar Synthetic Axe Lubricant 75W85 - w pełni syntetyczny olej do przekładni spełniający wymogi API: GL-5
Mopar (MS-9763) 68218655AA - syntetyczny olej do przekładni oraz mostów napędowych.
Mopar ASRC- olej charakteryzujący się wysokimi osiągami do stosowania w automatycznych skrzyniach AS68RC oraz AS69RC z kontrolą poślizgu.
Mopar 8&9 Speed ATF wysokiej jakości olej do automatycznych przekładni o 8 lub 9 przełożeniach montowanych w samochodach Chrysler.
Mopar 75W85 api gl5 68083381AA - olej do tylnych mostów z dodatkiem/modyfikatorem ZF-ELSD.
Wysokiej jakości płyn do przekładni bezstopniowych CVT, CVTF stosowanych przez Chryslera.
Mopar MS-9602 ATF+4 - syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów oparty o o bardzo wysokiej jakości oleje bazowe oraz specjalnie dobrane dodatki uszlachetniające.
Mopar MS-9602 ATF+4 - syntetyczny płyn do automatycznych skrzyń biegów oparty o o bardzo wysokiej jakości oleje bazowe oraz specjalnie dobrane dodatki uszlachetniające.
Bizol Technology Gear Oil 80W-90 jest wielosezonowym olejem przekładniowym, który dzięki specjalnie dobranemu pakietowi dodatków skutecznie chroni przed zużyciem zęby przekładni.
Bizol Protect ATF DIII - jest wysokiej jakości olejem przekładniowym do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów.
Bizol Technology ATF DCT DSG wysokiej jakości olej przekładniowy do skrzyń dwu-sprzęgłowych np DSG, Powershift.
RAVENOL Getriebeoel EPX SAE 80 spełniający specyfikację API GL5 uniwersalny olej przekładniowy do stosowania w do zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych skrzyniach manualnych a także przekładniach głównych, reduktorach. Olej może być stosowany przez cały rok bez konieczności wymiany.
RAVENOL ATF+4 Fluid - licencjonowanym, syntetycznym płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) wzmocniony unikalnymi dodatkami uszlachetniającymi. Opracowany specjalnie do najnowszej generacji takich marek jak Chrysler, Dodge, Plymouth, Jeep, dla pojazdów RAM i Eagle.
RAVENOL ATF+4 Fluid - licencjonowanym, syntetycznym płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) wzmocniony unikalnymi dodatkami uszlachetniającymi. Opracowany specjalnie do najnowszej generacji takich marek jak Chrysler, Dodge, Plymouth, Jeep, dla pojazdów RAM i Eagle.
Ravenol ATF JF405E - olej przekładniowy typu ATF (Automatic Transmission Fluid) produkowany na bazie PAO (polialfaolefiny) wzmocniony specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi oraz inhibitorami. Olej specjalnie opracowany do 4-biegowych przekładni automatycznych JF402E oraz JF405E firmy Jatco.
RAVENOL ATF RED-1 - nowej generacji syntetyczny olej przekładniowy typu ATF (Automatic Transmission Fluid) produkowany na bazie PAO (polialfaolefiny) z domieszką specjalnych dodatków uszlachetniającymi oraz inhibitorami opracowany spacjalnie dla 5-biegowych przekładni automatycznych A5SR1 i A5SR2 firmy Hyundai Powertech.
Total Transmission TM 80W90 - olej przeznaczony do ręcznych skrzyń biegów, tylnych mostów oraz mechanizmów różnicowych gdzie wymagana jest specyfikacja API GL-5.
GM 19 40 182 olej przekładniowy o lepkości 75W85 do manualnych skrzyń biegów stosowanych przede wszystkim w markach koncernu GM takich jak Opel, Saab, Chevrolet, Vauxhall.
Elf Elfmatic G3 - automatic gearbox - olej przekładniowy do automatycznych skrzyń biegów o idealnych parametrach fizyko-chemicznych.
Jasol Automatic ATF II D - olej przekładniowy do automatycznych skrzyni biegów samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów gdzie wymagany jest olej Dexron IID
Jasol Automatic ATF III E - półsyntetyczny olej do przekładni automatycznych samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów wymagających oleju Dexron III.
Jasol Automatic ATF III E - półsyntetyczny olej do przekładni automatycznych samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów wymagających oleju Dexron III.
Jasol gear oil GL-4 75W-90 - olej półsyntetyczny, przekładniowy do przekładni zębatych oraz tylnych mostów
Jasol gear oil GL-4 80W - olej przekładniowy o lepkości 80W do przekładni hipoidalnych wymagających oleju klasy API:GL4.
Jasol gear oil GL-4 80W-90 - olej przekładniowy do przekładni hipoidalnych samochodów osobowych, ciężarowych i maszyn.
Jasol gear oil GL-4 85W-140 - olej do przekładni głównych oraz tylnych mostów gdzie wymagana jest klasa API: GL-5.
Jasol gear oil GL-5 75W-90 - syntetyczny olej do smarowania tylnych mostów i przekładni a w szczególności przekładni hipoidalnych.
Jasol gear oil GL-5 75W/140 - olej przekładniowy do przekładni zębatych oraz tylnych mostów.
Jasol gear oil GL-5 80W - olej przekładniowy spełniający specyfikacje API: GL-5 do przekładni hipoidalnych.