• kod rabatowy
Ravenol FEL SAE 5W-30 CleanSynto® 5L Zobacz większe

Ravenol FEL SAE 5W-30 CleanSynto 5L

Nowy

RAVENOL FEL SAE 5W-30 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym typu Mid SAPS tworzonym w technologii CleanSynto do silników benzynowych i wysokoprężnych, także tych z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Może być stosowany w każdych warunkach eksploatacyjnych w pojazdach transportowych i osobowych. Jest kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorami trójdrożnymi (TWC).

Czytaj wiecej

Więcej szczegółów

40 Przedmioty

Ravenol

148,98 zł

logo platnosci

Dane o produkcie

RodzajSyntetyczny
Klasa lepkości5W-30
pojemność5L

Opis rozszerzony

Zastosowanie:

  • RAVENOL FEL SAE 5W-30 jest olejem stworzonym przede wszystkim do silników benzynowych oraz wysokoprężnych spełniających normę IV i V, także tych wyposażonych w turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
  • Może być stosowany w autach do jazdy miejskiej jak i autostradowej oraz mieszanej.
  • Może być stosowany podczas normalnych oraz wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju.
  • Znakomicie nadaje się do zastosowania zgodnie z wieloma najnowszymi specyfikacjami OEM.
  • Jest kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorami trójdrożnymi (TWC).
  • Może być stosowany samochodach osobowych oraz transportowych.

Zalety:

  • Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez zmniejszoną koncentrację cząsteczek popiołotwórczych w spalinach.
  • Pozwala zredukować zużycie paliwa zarówno przy częściowym jak i pełnym obciążeniu.
  • Wydłuża żywotność silnika.
  • Chroni silnik w każdych warunkach, jeździe miejskiej oraz z dużą prędkością.
  • Chroni silnik także podczas zimnego rozruchu w temperaturach poniżej -23 °C.
  • Olej tworzy trwały film olejowy, trudny do zerwania nawet w wysokich temperaturach.
  • Niski poziom odparowywania redukuje zużywanie się oleju.
  • Chroni silnik prze powstawaniem osadów w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach.
  • Jest bezpieczny dla uszczelek.
  • Może być stosowany w wydłużonych okresach pomiędzy wymianami.

Specyfikacja:

  • API SN/CF,
  • ACEA C2

Dopuszczenia:

  • JASO DL-1 (D049RAV111)

Spełnia normy:

  • PSA B71 2290,
  • Fiat 9.55535-S1,
  • HONDA i-DTEC / i-CTDi,
  • MAZDA MZR-CD /MZ-CD/ CiTD, Mazda 183419 / 183418,
  • TOYOTA 08880-83389 / 08880-83388,
  • IVECO 18-1811 CLASSE SC1,
  • SUBARU Boxer Diesel, SUZUKI

Parametry techniczne:

Właściwości JednostkaDaneBadanie zgodnie z
Kolor  brązowy 
Gęstośćprzy 20 oCkg/m³850EN ISO 12185
Lepkośćprzy 40 oCmm2/s55,7DIN 51 562
                         przy 100 oCmm2/s10,2DIN 51 562
Wskaźnik lepkości VI  174DIN ISO 2909
Temperatura zapłonu               (COC) oC228DIN EN ISO 2719
Temperatura krzepnięcia oC-42DIN ISO 3016
TBN (całkowita liczba zasadowa) mg KOH/g5,6DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy %masy0,5DIN 51 575
Test Noack’a (parowania) %11,1ASTM D5800/b

Inne pojemności

Opinie Opinie (0)

Ocena:
0 1 2 3 4
0/5
z 0 opinii
Filtr:
0 1 2 3 4 (0)
0 1 2 3 0 (0)
0 1 2 0 1 (0)
0 1 0 1 2 (0)
0 0 1 2 3 (0)