• kod rabatowy
  • wycieraczki bosch
  • wyszukiwarka-filtrow
Gulf superfleet supreme 15w40 20L Zobacz większe

Gulf superfleet supreme 15w40 20L

Nowy

Gulf superfleet supreme 15w40 - olej silnikowy do wysokoobciążonych silników Diesla także tych wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR)

Czytaj wiecej

Więcej szczegółów

10 Przedmioty

Gulf

274,00 zł

logo platnosci

Dane o produkcie

Klasa lepkości15W-40
pojemność20L
Klasyfikacja ACEAE7

Opis rozszerzony

Zastosowanie:

  • Gulf Superfleet Supreme 15W-40 jest olejem do wysokoobciążonych, nowoczesnych, niskoemisyjnych silników Diesla wyposażonych w układ recyrkulacji EGR i spełniających normy emisji spalin US 2004 wprowadzone w 2002.
  • Nadaje się również do pojazdów spełniających wymagania normy emisji spalin Euro IV, które nie wymagają stosowania olejów o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) (pojazdów z silnikami bez filtra cząstek stałych) oraz do pojazdów spełniających wymagania normy Euro III i wcześniejszych norm emisji spalin.
  • Polecany również do wysokoobciążonych silników Diesla stosowanych w górnictwie, budownictwie, rolnictwie i innych zastosowaniach innych niż drogowe.
  • Superfleet Supreme 15W-40 może być także stosowany w silnikach wyposażonych w SCR - system redukcji NOx.
  • Olej ten może być stosowany w silnikach Diesla produkcji europejskiej, amerykańskiej i japońskiej.

Zalety:

  • Zapewnia wyjątkową ochronę i zwiększoną trwałość silników Diesla pracujących na paliwach o niskiej lub wysokiej zawartości siarki.
  • W składzie zawiera mieszankę wyselekcjonowanych baz olejowych i zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających nowej generacji.
  • Posiada doskonałą stabilność termiczno-utleniającą, która ogranicza gromadzenie się osadów i zapobiega gęstnieniu.
  • Wysoka odporność oleju na ścinanie zapewnia kontrolę tarcia wewnętrznego w podwyższonych temperaturach i ogranicza zużycie i starzenie się oleju.
  • Pierwszorzędna ochrona przed zużyciem na skutek korozji pomaga utrzymywać odpowiednią trwałość silnika.
  • Doskonała zdolność do zachowania rezerwy alkalicznej (całkowitej liczby zasadowej TBN) pomaga przeciwdziałać szkodliwym wpływom korozyjnych gazów spalinowych i wydłuża okres trwałości oleju.

Posiada aprobaty

  • API CI-4/SL,
  • Cummins CES 20076, 20077, 20078,
  • MB-Approval 228.3;
  • Volvo VDS-3;
  • Mack EO-N;
  • Renault RLD-2;
  • MAN M 3275;
  • MTU Oil Category 2

Spełnia normy:

  • API CI-4;
  • ACEA E7;
  • Global DHD-1,
  • API CH-4, CG-4, CF-4, SL,
  • Cummins CES 20071, 20072, 20076 ;
  • Deutz DQC III,
  • Mack EO-M Plus ;
  • Cummins CES 20077, 20078 ;
  • Cat ECF-1a

Dane techniczne:

WłaściwośćMetoda testuWartość
SAE J30015w-40
Gęstość @ 15°C, kg/m3ASTM D4052890
Lepkość kinematyczna @ 40°CASTM D445-
Lepkość kinematyczna @ 100°CASTM D44514.5
Lepkość CCS @ -30°CASTM D5293-
Indeks lepkościASTM D2270140
Punkt Zapłonu (COC)ASTM D92230°C
Punkt Płynięcia, °CASTM D97-27°C
TBN, mgKOH/gASTM D289611
Popiół siarczanowy, wt%ASTM D8741.45

Inne pojemności

Opinie Opinie (0)

Ocena:
0 1 2 3 4
0/5
z 0 opinii
Filtr:
0 1 2 3 4 (0)
0 1 2 3 0 (0)
0 1 2 0 1 (0)
0 1 0 1 2 (0)
0 0 1 2 3 (0)