• kod rabatowy
  • wycieraczki bosch
Gulf superfleet supreme 10w40 20l (1535) Zobacz większe

Gulf superfleet supreme 10w40 20l (1535)

Nowy

Gulf superfleet supreme 10w40 - wysokosprawny olej półsyntetyczny do wysokoobciążonych, nowoczesnych silników Diesla także tych wyposażonych w układ recyrkulacji (EGR) montowanych w samochodach ciężarowych.

Czytaj wiecej

Więcej szczegółów

10 Przedmioty

Gulf

283,99 zł

logo platnosci

Dane o produkcie

Klasa lepkości10W-40
pojemność20L
Klasyfikacja ACEAE7

Opis rozszerzony

Zastosowanie:

  • Olej przeznaczony do wysokoobciążonych, nowoczesnych, niskoemisyjnych silników Diesla z turbodoładowaniem lub bez,  także tych wyposażonych w układ recyrkulacji (EGR) stosowanych w samochodach ciężarowych.
  • Do stosowania w pojazdach spełniających normy emisji spalin US 2004 wprowadzone w 2002 roku oraz nadaje się również do pojazdów spełniających wymagania normy emisji spalin Euro IV, które nie wymagają stosowania olejów o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) (pojazdów z silnikami bez filtra cząstek stałych) oraz do pojazdów spełniających wymagania normy Euro III i wcześniejszych norm emisji spalin.
  • Może być także stosowany w wysokoobciążonych silnikach Diesla stosowanych w górnictwie, budownictwie, rolnictwie i zastosowaniach innych niż drogowe.
  • Może być stosowany w pojazdach produkcji europejskiej, amerykańskiej i japońskiej.
  • W pojazdach pracujących na paliwach o niskiej lub wysokiej zawartości siarki.

Zalety:

  • Zapewnia wyjątkową ochronę i zwiększoną trwałość silników Diesla.
  • Stanowi mieszankę wyselekcjonowanych baz olejowych i zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających nowej generacji.
  • Posiada doskonałą stabilność termiczno-utleniającą, która ogranicza gromadzenie się osadów i zapobiega gęstnieniu oleju.
  • Znakomicie chroni silnik przed zużyciem.
  • Wysoka odporność oleju na ścinanie zapewnia kontrolę tarcia wewnętrznego w podwyższonych temperaturach i ogranicza zużycie i starzenie się oleju.
  • Zapewnia najlepszą ochronę silnika przed korozją
  • Doskonała zdolność do zachowania rezerwy alkalicznej (całkowitej liczby zasadowej TBN) pomaga przeciwdziałać szkodliwym wpływom korozyjnych gazów spalinowych i wydłuża okres trwałości oleju.

Posiada aprobaty

  • MB-Approval 228.3;
  • Volvo VDS-3;
  • Mack EO-N;
  • Renault RLD-2;
  • MAN M 3275;
  • MTU Oil Category
  • API CI-4,
  • Cummins CES 20077, 20078,

Spełnia normy:

  • API CI-4;
  • ACEA E7;
  • Global DHD-1,
  • Mack EO-M Plus;
  • Cummins CES 20077, 20078;
  • Cat ECF-1a

Dane techniczne:

WłaściwośćMetoda testuWartość
SAE J30010w-40
Gęstość @ 15°C, kg/m3ASTM D4052880
Lepkość kinematyczna @ 40°CASTM D445-
Lepkość kinematyczna @ 100°CASTM D44514.5
Lepkość CCS @ -30°CASTM D5293-
Indeks lepkościASTM D2270150
Punkt Zapłonu (COC)ASTM D92225°C
Punkt Płynięcia, °CASTM D97-39°C
TBN, mgKOH/gASTM D289611
Popiół siarczanowy, wt%ASTM D8741.45

Opinie Opinie (0)

Ocena:
0 1 2 3 4
0/5
z 0 opinii
Filtr:
0 1 2 3 4 (0)
0 1 2 3 0 (0)
0 1 2 0 1 (0)
0 1 0 1 2 (0)
0 0 1 2 3 (0)